12 Şubat 2013 Salı

A Gentleman's Dignity

20 bölümlük eğlenceli bir dizi. 2012 yapımı. yayınlandığı zaman baya bi olay olmuştu ama benim o sıralar asıl olayım kpss olduğundan bakmamıştım.
çok eğlendim atlaya atlaya izlediğim halde :) çok uzun geldi bi de izleyeyim çıksın aradan dedim sanım. sadece Jang Dong-Gun - Kim Do-Jin ve Kim Ha-Neul - Seo Yi-Soo izledim diyebilirim.iki günde bitti o yüzden :)
kim do jin'in kıyafetlerine bittim. güzel diydirmişler adamı.
ayrıca son bölümüne bittim. çok güzel bir evlenme teklifi vardı. çok şekerdi. iyiki atlaya atlaya hemen son bölüme gelmişim :D
ayrıca dizi popüler olduğundan şarkıcılar da konuk oyuncu olarak katılmış. 
Girls’ Generation Sooyoung. kliplerde bayıla bayıla izlediğim biridir. çok güzel bir yüzü var. ama böyle yakından bakınca o gözlerdeki lensler nasıl bağırıyo ben burdayım diye. sonra o burun. neyse yine de güzel kız :)



CNBLUE' dan Jung Yong Hwa. Pek dinlemiyorum bu grubu. 

ve Juniel. sesi güzel.dinlerim genelde. ama şu kıyafete ya :D kıza masum bir imaj çizildiğinden kıyafetlerde ona göre seçilmiş köylü güzeli gibi :))

2 yorum:

  1. Bunu izlemedim şu an big izliyorum :)) ama az yoğunum not ettim bunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. big'in sonu berbat. ben sizi uyarıyım ona göre izleyin sonunu :) bende bunu alelacele izledim ama o haliyle bile beğendim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...