13 Şubat 2013 Çarşamba

kim aklını kullanıyor kim geri kafalılık yapıyor?

az önce bir yazı okudum daha doğrusu haber. onunda başörtüsü yasağı için gözle görünür şeyler yapılmaya başladı. haber sitelerinde Egemen Bağışın yaptığı açıklama yer almış. bu haberi okurken gözüme başka bir haber ilişti asıl onu yazmak istiyorum.
Levent Kırca da bu konu hakkında açıklama yapmış başörtülülere "sıkma baş" diye tabir etmiş. bu tabiri ilk defa duydum bir şey daha öğrenmiş oldum. haberde bir dolu şeyler söylemiş. önce haklı olduğu yeri yazayım.
 başörtüsü takıp da makyaj yapanlara vermiş veriştirmiş. haklı insanda özellikle de kadında süslenme isteği çok fazla. başörtüsü emir diye takıyorsun da peki makyaj yapmak, herkesin gözüne gözüne sokup işte bir emire uyuyorum birine uymuyorum demek ne kadar doğru. ha insanlar herşeyi dört dörtlük mü yapıyor?asla. zaten yapsa insan olmaz ve cennet cehenneme gerek kalmaz demi.
 başı açık olup da birçok kapalıdan daha iffetli olanlar da var tabi ki. asla bir insanı başı kapalı başı açık diye yargılamam. bu kimseye de düşmemiş. ben sadece Levent Kırca gözünden bakıp yorumlamak istedim. adam haklı bu konu da. her kapalı gerçekten kapalı mı?
gelelim haksız yanına. Kur'an'da baş örtülecek diye bir ayet yokmuş. insan en azından bir Kur'an'ı okumalıymış. kendisi  okumuş ve bu kanıya varmış. ve Kur'an sadece bundan bahsediyormuş ya hani. Kur'an'da başka ayet yokmuş ya hani. bir tek bizler kafamıza göre yaşayıp Kur'an'da kapalı olmak emrediliyor diyormuşuz ya hani.
şu an sadece ağzı olan konuşuyor demek geçiyor içimden ve batıyor bizim taktığımız başörtüsü onlara. başka hiçbir şey değil bu.
Kur'an'da daha mühim şeylerden de bahsediyor mesela. içki içmeyin, zina yapmayın. bunlara gelince gözler kapalı ama bizim başımızı  kapatmamıza gelince "Kur'an'da öyle bir şey yok"
sen tüm hayatını demek ki Kur'an'a göre yaşamışsın ki böyle söylüyorsun biz geri kafalılara.
AKP bu işi bilerek Egemen Bağış'a yaptırıyor işte. çünkü halkı biliyor. nerden çıkartıyorsunuz bunu diyenler olacağından "al bak Avrupa'da yok bunlar"  demek için böyle yapıyor.
AKP doğrudur yanlıştır orasına girmeyelim ama siyaseti gerçekten iyi yapıyor.
Levent Kırca vesilesiyle içimi döktüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...