11 Şubat 2013 Pazartesi

bilgisayar toplamaca

insan bazenn bilgisayarın içini toplamaya 3 saat ayırabilir. ve bu üç saat sadece bir aydır dağınık duran bilgisayara harcandı :O
galiba bilgisayarla sıkı bir ilişkim var :D
bilgisayarı toplarken şu resimleri veya gifleri adı ne bilmiyorum işte onları buldum. çok eğlenceliler. burda da paylaşmak istedim :)
bu çok küçük görünüyor ama çok sevimli :))

bunu daha önce şu yazımda paylaşmıştım. garfield idolüm olabilir yani tembellikte :DDD

ay bu süüüüüper. işte kadın milleti :DD 14 şubat yaklaşırken ne güzel anlatıyor demi kadınları ;))

bunun için neler neler derim de susuyorum. kim böyle olmuyor ki arada :DD
üç saatten kalanlarla sizinle olduk bir dahaki yazımda görüşmek üzere esen kalın(bilgisayar başında çok kalmaktan böyledir aldırmayın :D )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...