7 Şubat 2013 Perşembe

coffee prince

güya izlemeyeceğim diye kendime söz vermiştim :) ya işte bu yüzden söz vermeyi hiç sevmiyorum çünkü tutamıyorum :D
ama ne yapayım tv açıkken kitap okuyamıyorum ya uyuyacağım yada annemin söylediği işleri yapacağım. ama işte söz dinlemeyen biri olarak ben dizi izlemeyi seçiyorum.
bu dizi hakkında çok güzel şeyler okudum. fashion king hakkında birşey duymamıştım ve sonu hüsran oldu benim için.ama bu söylenen tüüüm güzel sözleri hak ediyor.
çok eğlenceli bir dizi. 17 bölüm. romantik komedi. ama gerçekten komedi :D çok güldüm izlerken.
 başrol kızımız Yoon Eun Hye. erkeğimiz de Gong Yoo. yani benim bayıldığım iki oyuncu. dizide birbirlerine olan o tatlı atışmalarına bayıldım. insanın aşık olası geliyor valla böyle izleyince. ama karşıdaki de Gong Yoo gibi olacak tabi :D 
arada çok klasik şeyler de olsa bu ikili ile olunca iyiki olmuş dedim (bi ayrı kalma durumu ki nasıl beceriyorlar o kadar sevip anlamış değilim, sonra oğlanın annesinin kızı beğenmemesi, gibi gibi)
en sevdiğim sahnelerde oğlanın kızı kucağına alma sahneleri oldu :) kız oğlanın yanında cüce gibi ufacık tefecik durduğundan sanki oyuncak bebek gibiydi. ama çok tatlıydı ya.

ben bu diziyi arada yine izlerim yani öyle beğendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...