24 Nisan 2013 Çarşamba

ergence biraz ama olsun :))


yazayım mı yazmayayım mı diye çok da düşünmedim :D yazıyorum işte.
blog yazmaya başlarken takip eden olur mu ki diye düşünmüştüm. çünkü çevremden kimse bilmiyor yazdığımı. öyle havaya yazmak gibi birşey olabilir diyordum. ama bırakmayı düşünmedim. çünkü arada ne izlemişim ne yapmısım diye bakmak güzel oluyor. 
günlük yazan biriyim o genelde gün içindeki olaylarla ilgili oluyor. internet aleminde neler yaptığımı, neleri beğendiğimi buraya yazmak daha pratik ve eğlenceli geliyor.
biliyorum ergence hemde baya ergence ama ben kaç kişi takip etmiş, kaç kişi beni bilmeden benimle ilgili şeyleri okumuş her gün bakıyorum :) hoşuma gidiyor. 
daha ne kadar yazarım bilmiyorum ama  bir heves olmadığını anladım 9 aydır yazıyorum az az.
neyse velhasıl 1000 kişi olmuş beni okuyan :) teşekkürler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...