5 Nisan 2013 Cuma

rooftop prince


ya bu fantastik dizileri izliyorum izliyorum da sonlarının bir kerecik olsun beni tatmin etmesini istiyorum.
başrol çocuğumuz 1700'lü yıllarda kraldır ve reenkarne olarak 2012 yılına park ha'nın çatı katına düşer. işte dizi bunun üzerine kurulu ve entrikaları çözmeye çalışıyorlar iki zaman dilimi arasında. 
konu olarak çok güzel zevk aldım izlerken güldüm eğlendim.
ama gel gelelim  bu reenkarnasyon olayları filan saçma be kardeşim. bunu izlediğim sıralarda 8. sınıflarda da Hinduizm ve Budizm konularını anlatıyordum, diziden de bahsettim anlatırken. çocuklar 'öğretmenim öyle saçma şey mi olur nasıl adam 2012'ye gelsin ki' filan dediler.anlayamadılar. ki ben bu diziyi çekenlerinde bu olayı anladıklarına inanmıyorum. Big dizisinin izlerken de aynısı oldu. Hadi dedim belki bu dizide bi yere bağlanır filan ama yok yani bağlayamıyorlar. saçma salak bir şekilde bitiyor dizi. 
ha diziyi tavsiye eder miyim kısmına gelirsek: Şiddetle :) çünkü dizi eğlenceli gerçekten, aşk olayları da çok tatlıydı ve ayrıca bu reenkarnasyon olayını anlamak isteyenler için de çok açıklayıcı bir dizi. 1700'lü yıllarda yaşayanlar 012 de yeniden yaşıyorlar ama 1700 de yaşadıklarına göre bir hayat onları bekliyor. bir nevi cenneti ve cehennemi yaşıyorlar yeni hayatlarında.
Park Ha'nın ablası. 1700 de kralın eşi. 2012 de 1700'de kardeşine yaptığı kötülüğün bedelini ödedi ve Park Ha da 1700 de yaşadığı zorlukların mükafatını aldı günümüzde.
işte böyle güzel bir dizi. umarım güzel anlatabilmişimdir olayı. sonlara doğru pek bi rakam oldu ama olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...