28 Nisan 2013 Pazar

bad girls

2012 tayvan yapımı romantik komedi bir film. filmin tanıtımında fantastik de yazıyordu ama ben bir fantastiklik göremedim.
film yeni çevrilmiş türkçeye.
filmi dün buldum ama hangi blogdan okudum hatırlamıyorum. 
bir şeyler izleyesim vardı izleyeyim dedim ama tatmin oldum mu pek emin değilim. 
komikti biraz, biraz da romantik ama çok az. 

bunu oynayan kadın kaç yaşında merak etttim. lise oğrencisini oynamaması gerekiyordu bu yüzle bence.

hani şu kötü kızlar adını hak edecek bir film miydi? 
başrol kızı Dan'ın oyunculuğunu beğendim. çok yakışmış rolüne. başrol erkeğineyse bir şey demiyorum tavyan filmiydi demi bu yanlışlıkla kore filan olmasın da :)
filmi izlerken canınız ekmek yemek isteyecek kesinlikle. en sondaki güllü ekmeğin tadı nasıl merak ettim :)
izlerken ne zaman bittiğini de anlamadım bunu da söyleyeyim. sıkmadı beni. 
orta bir filmdi benim için.
filmden romantik bir sahne ile veda edeyim..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...