13 Eylül 2013 Cuma

adsız bir mim :(( (niye adı yok ya yazık:))

paul beni mimlemiş. o da olmasa yazı yazacağım yoktu  :) hemen başlayalım bu adsız mime.
Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
mucize olarak hiç düşünmedim ama birçok konuda Allahın yardım ettiğini söyleyebilirim. balkanlara gitmem mucize olabilir babamın izin vereceğini sanmazken sabah kalktim ve gidebilirsin dedi. tabi ben havalarda o an :)) üniversiteyi aynı şehirde okuyup üzerine hiç tahmin etmezken hatta aynı şehirde öğretmenlik yapanlar ne ballı derken yaşadığım yerde öğretmen oldum. yıllar sonra ilkokul öğretmenimin beni ve birkaç arkadaşımı bulması evet onun bizi gelip bulması ve hala görüşüyor olmamız. şu anlık aklıma gelenler bunlar. eğer mucize denirse bunlara :)
Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
neler yok ki. bir maaşımı alayım diye cümleler çok kurdum öğrenciyen ama hala alamadım maaşımı alsam da. en büyüğünden başlayalım. araba, profesyonel bir fotoğraf makinası. onu alsam bloğumun değiştiğini anlarsınız zaten. fotoğraf çekmeye bayılıyorum. bisiklet en çok istediklerimden. kimseler olmasın yollarda ben bisikletimi süreyim kulağımda güzel bir müzik. ah hayali bile çok güzel. tabi bir de bunun romantik versiyonu geldi şu an aklıma da o bende kalsın :D
Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
rahatlık ön planda olacak. ne kadar gözüm kalsa da topuklu ayakkabılarda onlar benim için sadece süs eşyası hızlı yürüyemedikten sonra. öyle çanta sevdalısı değilim gerekmedikçe kullanmam. mesela evimle okulun arası yakın olduğumdan kalemi cebime atıp okula gidiyorum şu sıralar.
birazda başkalarının kıyafetlerindeki takıntılarımı yazayım. çünkü bazen takıntı durumuna geliyor. dayanamıyorum. erkeklerin çok dar pantolon giymelerine sinir oluyorum. kilolu kadınlarında aynı şekilde. ne göstermeye çalışıyorsunuz anlamıyorum yani. ha bir de şu son moda olan şortlarda benim için bir görüntü kirliliği. herkesin kendi tercihi tabi ama bence görüntü kirliliği. eskiden mini etek giymekte çekinilirdi ama şimdi herkeste bir şort sevdası. ne yani etek giyince o bacaklar görünüyor da şortta görünmüyor mu. ama yine söylüyorum bu benim fikrim.
Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?
kendimde nefret ettiğimden başlayayım geç kalmam genelde. illa koştur koştur yetişeceğim herşeye. bir de kendi kendime kurmam. bu herhalde boş vakitlerde yaptığım birşey. yapacak işi olmayan ne yapar kendi kendine hayal kurar durur hiç olmayacak şeylere. belki olur diye.
insanların herşeyi kendilerinin doğru bilmesi. illa kendi düşüncesini kabul ettirecek. genelde öyle insanlarla pek tartışmamaya çalışıyorum. çünkü sonuçta boş bir tartışma oluyor.
kıskanç insanlardan da nefret ediyorum. illa en iyisi onlarda olacak.
Sizi en net tanımlayan kelime?
bence meraklı olabilir. herşeye bir merakım oluyor maymun iştahlı da diyebiliriz. sırf bu yüzden daha hangi alanda çalışacağıma da karar veremedim. belki de hiçbiri beni tam olarak çekemiyordur. arkadaşlarıma göre de sakin-sabırlı sanırım. benimle kavga edemedikleri beni kızdıramadıkları için :))
Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
ilk aklıma gelen şimdi japonya oldu. ve de tokyo'da. ama bir mekke de medine de fena olmazdı hani. düşünsene bi ana dilin arapça. şu anda arapça çalışmak dışında herşey yaptığım için takıldığım yerde dil oluyor tabi :D
 Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
müzik dinleyebilir, romantik komedi izleyebilir, kahve içebilir olmadı yürüyüşe çıkabilir ama sessiz sakin bir yerde. manzarası da olursa hemen keyiflenebilir yani :)
Nikah masasında evleneceğiniz kişiden “Hayır” cevabı alsanız ne yaparsınız?
yok artık. kızardım ağlardım ama herhalde bir tekme atmadan da durmazdım :D benim canım yanıyorsa onunda yansın demi :D
 İnsan kaderini mi yazar, kaderini mi yaşar?
insan her ikisini de yapar. şu an benim gibi çalışmayıp kaderini yazar, yaşadığı yerde öğretmen olup kaderini yaşar. bir de kader deyince aklıma gelen tevafuklar olur ki hiç anlam veremeden hayatına devam eder. geçen cumartesi arkadaşımla buluşmuştum güzel bir sohbetin ardından hiç beklemediğim bir anda birisiyle karşılaştım ve onu gördüğümü belli etmeden yanından geçip gittim ama sanki geçerken "merhaba" dedi gibi geldi veya ben o anın şoku ile kendim uydurdum bilmiyorum ki  9-10 yıldır hiç konuşmadım sadece tevafuk eseri ara sıra rastladığım biri. ve bu tevafuklar bana hiç iyi gelmiyor. kurmaya başlıyorum ki bu durum en sinir olduğum huylarda yazmıştım.
öyle işte bazı şeyler bizim elimizde bazıları değil. yaşıyoruz görüyoruz.
Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
kader yazınca destiny geldi. 
İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
hatırlamıyorum ki :)) kendi adımdır herhalde. pek internetten çakmadığım zamanlardan bahsediyoruz herhalde kendi adımı kullanmışımdır. 
ah bir an bitmeyecek sandım :)) uzun süre yazmayınca hamlamışım.
doğu denizihayal otobüsü ve alielleye paslıyorum bu mimi. umarım görüp yazarlar :)

4 yorum:

  1. Eheheh güzel olmuş sevdim ben bunu :D Bisikletin romantik versiyonu... Popüler iki cevaptan biri Destiny diğer Night bu sorunun :D :D İnşallah hepimiz almak istediklerimi alabiliriz.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay iki popüler cevaptan birini vermişim kısıtlı ingilizcemle :D çok sevindim buna. inşallah canım :)

      Sil
  2. gördüm,inşaAllah en kısa zamanda cevaplarım :)
    sadece tekme mi atardın yani? eğer canını acıtıcaksam o işi tam yapar topuğuna sıkardım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD ben tekme atardım gerisi aile büyüklerine düşer ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...