4 Eylül 2013 Çarşamba

biraz benden#6

okul mesaisi başladı. yeni arkadaşlar gelmiş şimdilik iyi anlaştık. 
eğer stajyerseniz okulda nerede yazı yazılacak orada ben :) bugün okulda kurul vardı ve tabi ki yazman ben. bu işlere kimsenin gönüllü olduğu da yok. ama zor bir şey değil. hem boş boş oturup konuşulanları dinlemek yerine iyi de oluyor.
ayrıca bir karar da vermiştim onu da uygulamaya çalışıyorum. dizilere ara verdim artık. deli gibi yazın dizi film izledim iyice depoladım. şimdi çalışma zamanı. arapça çalışmaya başladım. kpss tez dönemi filan derken 2 yıldır elime almıyorum iyice bıraktım. unutmuşum ama bakınca hatırlaması kolay oluyor inş öyle de gider. şu dil sınavını geçersem kendimi kasıp önüme bakacağım. hala yüksek lisans için bir şeye karar vermiş de değilim. 
şimdilik sadece dil sınavını geçmeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. İnşallah geçersin sınavını.^^ Kolay gelsin valla :D
    Ha bir de mimlendin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mim için teşekkür ederim. yazacak bir şey bulamıyordum iyi oldu :)hoş yazacak zaman bulamıyorum o da ayrı bir konu. ne zaman akşam oluyor ne zaman okula gidiyorum anlamadan günler geçiyor. tatil iyiydi ya. iş başı bana yaramadı.
      sınava hiç girmeyelim. çalışmak zor geliyor valla. Allah öğrenci milletinin yardımcısı olsun :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...