28 Eylül 2013 Cumartesi

biraz benden#7

şu sıralar nasıl kendimi tutup dizi-film  izlemediğime şaşıyorum. az önce yine güzel bir film buldum üstelik. ama karar verdim bir kere diyerek izlemiyorum.günde 20 bölümlük dizi izleyen kızdım (atlaya atlaya da olsa)  çoooook zor zamanlar geçiriyorum beni anlıyorsunuz  demi :))
okul güzel gidiyor. bu sene daha iyiyim sanki. nasıl davranacağımı biliyorum biraz daha. vee sesim de baya çıkıyor. geçen sene ilk dersten ses gidiyordu. hatta pastil bile kullanmıştım yani. öğretmenliğin tekniklerini öğreniyorum işte :)) ama şu bir gerçek öğrencilere iyi davranarak onlara bir şey öğretilmiyor her zaman. özellikle yaramaz öğrencilerin olduğu sınıflarda taktik değiştirmek gerekiyormuş bende bu sene farklı bir taktikle başladım derse. yani nabza göre şerbet vermeyi öğreniyorum ben şimdi.
öğretmen arkadaşlara ders veriyorum evde. bu da benim için bir artı oldu. onların üzerinde pratik yapıyorum :))
vakit bulursam da kitap okuyorum. nasıl vakit bulamadığıma gelirsek 9-3 ders oluyor okuldayım. hatta cumaları 4'te bitiyor okul. eve gelince az dinleneyim kafam boşalsın derken yemek vakti geliyor.  bizim yemek faslı bir saati buluyor hatta çay da koyarsam yemekten sonra bir buçuk saat oluyor. yani arkadaşların gelmesine bir saat kalıyor. işte o bir saatte de genelde Arapça çalışıyorum ki bu bir saat iki saate çıkacak yakında karalıyım. hatta haftaya bile olabilir bu iki saat çalışma :) eğer canım çalışmak istemezse kitapla geçiyor. 
facemi kapattığımdan onunla oyalanmam yok artık. youtube kanalımı da sağ olsun google benim yerime kapattı telif hakkı ayağına. ilk başta baya bozulmuştum "bir buçuk yıldır sorun yoktu da taaa ne zaman yüklediğim videolar yeni mi gözüne battı" diye ama o da kapanınca gerçekten iyi oldu. youtube de yok artık oyalanacağım. bi blog var ama ona da çok vakit harcamıyorum zaten. malum 10 gündür bir şey yazdığım yok sadece okuyup çıkıyorum :)
böyle işte okul açılalı belli benim hayat bu şekilde geçiyor. sizde durum nedir :)


2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Öncelikle sayfanız hayırlı olsun :)) Sizi yeni keşfettim ve çok beğendim, izlemeye aldım :))
    Bana da bekliyorum :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sizinde bayramınız mübarek olsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...