13 Eylül 2013 Cuma

ben var müzik dinlemek#10

aslında mim yazacaktım önce ama dayanamadım kaç ay önce beğendiğim bir şarkıyı buldum youtubede. aslında bu şarkıyı ilk beğendiğimde indirmiştim ama video olarak inmişti ve elimdeki tek şey videoydu. kim yapmış neciymiş bilmiyordum ve müziği bir türlü telefona atamamıştım. okulda bile bilgisayardan açıp deli gibi bu müziği dinledim uzun bir süre. şimdi bulunca hemen indirdim ve telefona zil sesi bile yaptım. tabi sizinle de paylaşmak istedim bu sevinçli haberimi.
bunu ne kadar aratsam da bulamamıştım youtubede. meğer ben yanlış arartıyormuşum. şarkının adı:
july-in love
kimdir nedir bulamadım bu kişiyi. sadece bulduğum bilgi 2012 mart ayında yayınlamış bu albümü. eğer tanıyan bilen varsa beni aydınlatırsa çok sevinirim. 
işte bir müzik beni böyle büyüleyip en üşengeç zamanımda bile blog yazdırabiliyor.

 nerdeyse bir aydır da ne dinliyorum yazmamışım gerçekten ben ne dinliyorum bir aydır :)) hızlıca yazayım hemen sonrada yatayım yarın okul var. 
BTOB- trhiller
BTOB geri döndü. ilk başta pek sarmamıştı ama sevdim sonra.

BEAST-on rain days
bayıldı bu şarkıya. aslında ilk Ailee'nin yorumu ile dinledim geçen gün. ama müziği çok tanıdık geldi. sanki daha önce de bir yerlerde dinleyip sevmiştim gibi geldi.veeee işte yazıyı yazarken video ararken buldum meğer ben bu şarkıyı gerçekten önceden dinleyip sevmişim. bakın nerede dinlemişim de kulağımda kalmış bu güzel melodi :))

 şu an bile yazarken bir yandan dinliyorum ve bir daha bayılıyorum bu müziğe. sözleri de güzel. 
ben dayanamadım tuttum bunun ingilizcesini de buldum
işte ingilizce versiyonu.
ee bi de Ailee'den dinleyin o zaman
vaay size aynı şarkının dört farklı şeklini sunmuşum artık sizi de biri kendine çekmiştir herhalde. çekmediyse de çok sorun değil beni fazlasıyla çekti kendine :)))
bir ayda baya bir müzik birikmiş yeni farkettim.artık dinlemekten sıkıldıklarımı bile yazmamışım yani düşünün halimi :D hemen hızlıca ekliyorum bir aylık ganimetlerimi  :)
bunların çoğunu önceki yazılarda bahsetmişim o yüzden ayrıntıya inmiyorum.

Ha Yeon Soo, Kang Ha Neul, Kim Cho Eun - Atlantis Princess

First Love Monstar BTOB&Junhyung)


Monstar All for one and no min woo

sunny hill goodbye to romance
bu şarkıyı keşfetmemi ve sunny hilli daha çok dinlememi Nursena sağladı :)) onun sesinden de dinlemeyi çok isterim. umarım en kısa zamanda cover yapar bu şarkıyı.

jaywalking-shut up: flowerboy band

cnblue -love night

bu da eskilerden bir şarkı. çook dinlediğim ama eskimeyen bir şarkı. özellikle bu ikilinin söylemesini seviyorum. şarkı çok güzel. bu ikiliyle daha da bir güzel. 
vee bitirdim sonunda





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...