22 Ekim 2013 Salı

me too flower/ben de çiçeğim-2011

işte 10 günlük tatilimden geriye kalan dizi :)) romantik komedi eğlenceli bir dizi kendileri. 
burası konu olarak eğlenceli ama çekim olarak berbat bir sahneydi. dizinin ilk sahneleri. ilk birkaç bölümdeki hataları gözünüzü kapatarak izlerseniz daha sonra komik yerler sizi bekliyor olacak. 
işte bunun gibi :) böyle üniformalı olmasına bakmayın kendisi aslında çanta tasarımcısı yaa. dizi bu adam ve onun etrafındaki üç kadını anlatıyor. bu sefer aşk üçgeninde başrolde erkek var. bu adam dedi de aslında biz bu adamı tanıyoruz yani ben biraz biliyorum çoook komik biri. flower boy the next door da oynayan kişi. burada da aynı komiklik devam ediyor ama arada çok pis hüzünlü oldu hee.
ama şu var ki bir üniforma bu kadar mı yakışmaz. güya Kore güzellik delisi. polislerin suçu ne peki. kıza da çok güldüm izlerken ama dizinin sonlarına doğru çocuğa iyice aşık olunca tipik bir kadına döndü ağladı zırladı üzüldü. bende onun haline üzüldüm.
ayyy şuraya bakıııııın resmen içim gitti izlerken.
hele şurası. çocuğun surat benden güzel olmasında baya bir güzel yaa. bebek gibi.
neyse kısaca ben diziyi sevdim. tatili böyle bir dizi ile bitirmek işlerimi aksattı ama memnunum. çünkü bir daha ki tatile kadar tek izleyeceğim dizi the heirs onu da izlememeye çalışacağım ama pek sanmıyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...