14 Ekim 2013 Pazartesi

yapma bunu yapma bunu: the heirs

ne güzel bir buçuk aydır dizi-film izlemeyi bırakmıştım ama şuna bakın tatil girdi bari azıcık izleyeyim dedim ama en olmayacak şeyi izledim. lee min ho ve par shin hye'nin merakla beklenen hatta google'ye "the h" yazar yazmaz resimleri çıkan işte o dizinin ilk iki bölümü çevrildi. ve ve ve bende izledim. izlemez olaydım şimdi nasıl bekleyeceğim ben diğer bölümleri. yandım yani yandım.
dizi zengin kız fakir oğlan dizilerine benziyor. ama işte oyuncular böyle olunca her türlü izlenir. ilk iki bölüm kaliforniyada geçti. 3 de kesin orada geçer. lee min ho'nun sörf yaptığı yerler havalıydı. ama ingilizcesi için aynı şeyi söyleyemeceğim :)) park shin hye ise zaten bitiyorum tüm dizi filmlerini izledim yazın. ama ikinci bölümün sonunda çöp karıştırması olmadı beee.
park shin hye'nin annesi dilsizdi baya acıklı sahneler olacak anne kız arasında ki ilk bölümlerden de gösterdiler. ablaya hiç girmiyorum bile.
şimdi ben size ne desem olmayacak. bu yazıyı yazdıktan sonra izlemeyin desem olmaz izleyin desem benim duruma düşersiniz kesin nasıl bekleyeceğiz yaaa.
ha ayrıca ilk iki bölümde benim dikkatimi çeken şu oldu park shin hye heartstrings dizisinde eteklerle daha güzeldi. kot kızın kısa boyunu daha çok ortaya koymuş. ama genç kız imajına da uymuş o da var. öyle işte kıyafetini diziye yakıştırdım ama etek bu kıza daha güzel oluyor.
size dizinin fotoğrafları yerine fragmanlarını izleteyim. hem ilk iki bölümden sonra neler olacak onu da görmüş oluruz. dizi çok eğlenceli olacak. hepsi aynı lisede, hepsi birbiri ile bağlantılı, aşk üçgeni-beşgeni filan güzel güzel.
varan 1


varan 2


varan 3


varan 4


veee 5 :)))
işte dizide neler oldu ve olacak sizlerle. 

2 yorum:

  1. güzel bir seri :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. arkadaşlarla gezmeye giderken nerde ne iyidir diye aramaktan yoruluyorduk. bloğun çok yardımcı olacak bize :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...