14 Ekim 2013 Pazartesi

sevdiğim programlar : beyaz show

biliyorum beyaz showu sevmeyen parmakla gösterilir. bende tam bir beyaz show izleyicisiyim ve her izlediğimde de gülmekten yarılırım. bakın yarılırım diyorum. şimdi cuma günkü bölümünü izliyorum kulaklıkla. babamda tvde başka bir şey izliyor. sessizce gülüyorum sanıyorum hatta sesim çıkmasın diye ağzımı bile kapatmıştım ama ben ve beyaz show yani ne kadar sessiz olabilirsem o kadar sessizim. babam döndü sen ne yapıyorsun dedi. şimdi adamın tvde izlediği program ile hiç alakası yok ne diyebilirim ki ona :)) sadece komik birşey izliyorum diye geçiştirdim.
ben eğlenceli şeyleri severim aslında. star tv'de de 3 adam programını izliyorum denk geldikçe. onlarınki beyazla tabi ki yarışamaz ama eğlenceli yine de.
eğer izlemeyen varsa ve gülmek istiyorsanız buyrun buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...