24 Ekim 2013 Perşembe

medcezir


izleyenleriniz vardır kesin benim gibi. oyuncular başta bu diziyi izleme nedenim. eğer ileride diziyi uzatmak için olmadık şeylere girerlerse bırakabilirim ama şimdilik çağatay ve serenay için izliyorum :)  
dizi the O.C.(Orange County) adlı bir amerikan dizisinden uyarlama ve dizi tam 4 sezon yayınlanmış 43 dakikalık 92 bölümden oluşmuş dizi. işte bu bile gösteriyor ki ileride izlenmeyecek hale getiriler diziyi bizim senaristler.
ayrıca bu dizinin fanları türk versiyonunu da dört gözle bekliyorlarmış diye okumuştum bir yerde.
dizi fakir oğlan ve zengin kızın aşkı çerçevesinde ilerliyor. ama yan karakterler de çok iyi. özellikle mert benim favorim. dizinin orjinalinin fanları orkun karakterini merakla bekliyorlarmış demekki orjinalde yakışıklı biri mi oynuyordu orkunu bilemeyeceğim. ama ben merti daha çok sevdim. 
Mira karakterinde serenayı pek sevemedim. belkide aklımda serenay adanalıda oynadığı hali ile yer ettiği için olabilir sevmemem. orda çok gülüyordum. bu arada adanalıyı mecburen izliyordum kardeşim sağolsun :PP

ben bu dizi ilk başladığında yabancı bir dizinin uyarlaması olduğunu fotoğraflarından anlamıştım. aynı şey intikam dizisinde de vardı zaten.
şimdi gelelim ben bu yazıyı niye yazıyorum hiç işim gücüm okunacak kitabım yokmuş gibi. youtube kanalım silinince youtube direk popüler videoları gösteriyor sayfada. bunu açtım neymiş bir bakayım diye ve ben bi peltek sever olarak( biraz değişik oldu farkındayım) şarkı söylemelerine bayıldım. bu peltekten kastımı anlarsınız dinleyince. ses bi duru akmıyor böylelerinde ama ben seviyorum. ki emre aydın'da da var bu dediğim olay. arada fark ediliyor.
 ha bir de medcezir diye başlık atınca levent yükseli anmadan yazımı bitirmeyeyim. 
bu şarkının güzel bir hikayesi vardır bende. iyi dinlemeler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...