23 Ağustos 2012 Perşembe

Hanazakari no Kimitachi e / Yakışıklılar Cenneti

bu diziyi izleyiiin :) gerçekten çok güzeldi 12 bölümdü, komedi, romantik, dram azcık. japon filmi bulamadım bende bari dizi izleyeyim dedim. zaten bunlar kısa oluyo insanı sıkmıyo.  ve bi günde bitirdim delirmiş olmalıyım :) dün gece bitti. dizi hakkında yine konusunu filan yazmayacağim onlar zaten yazıyo her yerde:) bu başroldeki sano nun gerçek yaşını da merak ettim. ne kadar olgun bi yüzü var.




türk dizilerinden artık iyice soğudum. özellikle takip ettiğim bi dizi yok. çok uzun ya . bi hafta izlemesen
olmuyo. feriha vardı bitiyo dediler şimdi de emirin yolu diye uzatıyorlar. bu ne. yabancı dizilerde bu yok. özelliklerde japonlarda hiç yok :) kısacık film izler gibi.
japoncaya da merak saldım iyice :) dizi izlerken bi yandan da ezberlemeye çalıştım kelimeleri. daha yeni izlemeye başladığımdan çooook basit şeyleri biliyorum.
japon film ve dizilerinde dikkatimi çeken şey bazı film ve diziler çok düzgün. kore dizilerine benziyor ama daha güzel bazıları ise aşırı derecede... özellikle dikkatimi çeken homoseksüelliğe olan vurgu. tabi bi kaç film ve diziden böyle birşey çıkmaz. yani bizim dizilere bakarsan da türkiyenin ahı gitmiş vahı kalşmış kimin eli kimin cebinde belli değil. dinden bi haber insanlar gösteriliyo.ama bu konuyu merak ettim ne kadar yaygın öğrenmek istiyorum. aslında onlarda din önemli diye biliyorum. ama hristiyanların dini önemsemesi gibi mi bilmiyorum bu önem.
neyse bi diziden nerelere geldim. bu yazdıklarımdan da benım film izlerken nelere dikkat ettiğim de ortaya çıktı.:) e ne de olsa meslek bi yerde :D

şimdilik aklıma gelenler bunlar. görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...