17 Ağustos 2012 Cuma

yeni bir film daha Finding Mr. Destiny / Kim Jong-Ok Chatgi

tezden haber geldi. :D hoca daha bakmamış. bizde diyorduk kı baktıysa yarın mezun oluruz ama nerde. bayramdan sonraya kaldı. barı beğense de tekrar yaptırmasa.
neyse bu can sıkıcı haberi verdikten sonra gelelim asıl konuya:) Finding Mr. Destiny / Kim Jong-Ok Chatgi  

bu filmi izledim az önce. izleme nedenim ise başroldeki çocuk :) ilk big dizisinde izledim. (kore dizisi 2012) orda beğendim iyi rol yapıyo. ve bu filmde de beni şaşırtmadı. güzel bi romantik komedi. 
vee filmden çıkan sonuç yarım kalmamalı birşeyler bitmeli. ve yenisine başlamalı :) bu kadarcık tüyo ile filmi izlemenizi tavsiye ediyorum. 
ha bi de söylemeden geçmemeyım filmin bası bana ezel dizisini hatırlattı. böyle bi anda geri dönüşler ne oluyo lan dedirtiyo ama sebatla sonuna kadar izleyin derim :)

3 yorum:

  1. Goog Yoo :) seviyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu görünce filme baktım tekrar. üzerinden çok zaman geçmiş bi ara yine izleyeyim unutmuşum :)
      adam taş ama :DD

      Sil
    2. Hem de ne taş :) Kahve Prensinden sonra azmedip neredeyse tüm dizi, film ne var ne yok izlemiştim :D Ben de pek hatırlayamadım filmin içeriğini aslında. Hafızam pek iyi değil açıkçası hep bir kitabı görüp aa ben onu 2 yıl önce okudum şunları şunları anlatıyor ya da aa ben ondu 5 yıl önce izledim böyle böyle olaylar var diyenlere hastayım. Ben 1 ay önce izlediğim ya da okuduğum şeyi bir düşünüyorum bakalım nasıldı diye :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...