1 Ağustos 2012 Çarşamba

merhaba. blog yazmaya takip ettiğim bloglardan özenerek başlıyorum. tabı okulun da bıtmesinin katkısı var. okul varken hiç vaktım olmuyordu böyle şeylerle ilgilenmeye. acaba benım yazılarımı da takip eden olacak mı merak ediyorum. belki de kimse takip etmyecek :) olsun yıne de bi heves denemek istiyorum. dun tezi bitirdim ve dunyaya dondum diyebilirim. dunden beri dort film izledim. beşıncıye başladım. kore hayranıyım diyemem ama farklı kulturleri merak ediyorum. izlediğim filmleri yazayım barı ilk yazımda çok abartmayayım :) şu  anda my sıster my love bakıyorum. dun izlediklerim
kimi ni todoke,
Kanojo to no Tadashii Asobikata: PRENSES VE HİZMETKARI,
never ending story
you are my pet,
 içlerinden bi Kanojo to no Tadashii Asobikata: PRENSES VE HİZMETKARI nı pek beğenmedim. diğerleri guzeldi. romantık komedi sevenlere tavsıye ederim.
şimdilik bu kadar . kendim hakkında pek  birşey yazmadım belki ilerde yazarım :)

1 yorum:

  1. my sister my love de pek güzel değildi. belki d konu sarmadı. çok yavaş ilerledi. sonunda da bişey olduğu yok.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...