2 Ağustos 2012 Perşembe

tatil keyfi

tatilde boş durmak olmaz. eğer atamamazsam her an tatıl olacak o da ayrı :/ iki gündür beş altı tane film  izledim veee dun gece 20 tane film buldum izlemek için. :) başlıyorum birine hemen. evet filmin resmini de koydum yorumlar güzeldi. filmleri nerden bulduğuma gelince kore günlüklerinden. bakalım bende beğenecek mıyım.

vee bu filmi beğenmedim. komık ama romantık komedi istiyorum ben o 20 tane film olan listeyi tekrardan gözden geçirdim. baya bi azaldı :DD şimdi yenisine geçtim

100 Days with Mr. Arrogant şimdi izlediğim bu. başı çok terbiyesiz. tamam filmler dizilerden daha gerçekçidir de bu kadarına gerek de yok :)  güzel gidiyo yine de. bitti . güzeldi, klasık ama canım bunları izlemek istiyo. kafa yorucu şeylere gerek yok, basıt iyidir :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...