25 Ağustos 2012 Cumartesi

My Sassy Girl / Hırçın Sevgilim

çok eski bir filmmiş.izledikten sonra tarihine baktım 2001 yapımı:)

ben daha on bir yaşındaydım o zaman. ve tabiki o zaman bu filmi izlesem beğenmezdim:)
filme gelirsek nasıl diyeyim gülmekten çok başka birşeyler vardı filmde. ha gülünebilirdi belki bazı yerlerde ama gülmek için değil bu film. bunun hakkında okuduğum yorumlar genelde iyiydi. miilet bunu izleyecek kore sevdalısı olmuş. öyle diyorlar yani.romantik ve dramlık bi film bence.
yorumlara tekrar baktım da millet gülmekten ölmüş :D nasıl ya bende mi sorun var :D
neyse bunlar benım görüşüm. öyle ayılıp bayılacak bi film değiil bence.

2 yorum:

  1. Japon yapımları izlenilince Kore dizilerinin en komiği bile dram kalıyor :D

    YanıtlaSil
  2. evet kore dizilerinde komik diye başlasanda bi drama bağlayıp ardından berbat bi son geliyoo mutlaka :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...