2 Ekim 2012 Salı

annemden tebrik

az önce anneme sure çalıştırdım. okulda çocuklara öğretiyorsun bana da öğret dedi. tabi çocuklarla büyükler arasında fark var en başta da hafıza geliyor. çocuk her zaman yeni bir şeyler öğrenmeye hazır da büyüklerde bu pek mümkün değil. bunu tek anneme bakarak söylemiyorum babaannemde Kur'an öğrenmeye çalışıyor ama çok zor oluyor. bir şeyi yüz defa da söylesem aklında kalmıyor.  
annem öğretiş tarzımı beğendi. tek tek anlamlarını vererek öğretiyorum ve durmadan tekrarlıyorum aynı şeyi ki akılda kalsın. annem beğendi ama aklında pek kalmadı sanırım. inş öğrencilerimin aklında kalmıştır. kalmasa da kaldırana kadar uğraşacağım görevim bu :) ayrıca bunu öğretirken kendimi gerçekten öğretmen gibi de hissediyorum o kadar yıl boşa okumamış olduğumu anlıyorum. orta okulda da olsam sanki lisedeymişim gibi geliyor. böyle işte... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...