1 Ekim 2012 Pazartesi

otomen ve okul

otomen dizisini bitirdim az önce.Tabiki japon dizisi.  last firendsi bitiremedim. çok sıkıcı geldi. dramdı sanırım bir kaç bölümden sonra mutlu sonla bitmeyeceğini açıkça gösterdi. belki sonra yine izlerim ama şimdilik izlenecekler listesinde bir dizi ve bir film var. 

otomene gelirsek çoook komik bir dizi değildi ve  çok da romantik değildi. ancak ben bunu içindeki şeyler için izledim. mesela kendo ve manga bunlardan biriydi. izlenecek bir dizi diyebilirim.
evimde annemle kaldığımdan sessiz bir şekilde izledim son bölümleri ve japonca bazı kelimeler, cümleler öğrendiğimi fark ettim izlerken. alt yazıyı çevirmeye başladım bi anda. tabi çok basit şeyleri anladım ama bu da bir şeydir. 
geçen hafta 7. sınıflarda meleklere iman konusunu işledim ve konu bi anda başka yerlere kaydı. ayrıntısını vermeden mevzuya geleyim. öğrencilere görmek istedikleri yerleri sordum ve bu hafta da slayt yapıp getirmelerini istedim. bazıları yapmış bazıları yapıyor. yapanlardan birisi de japonyayı araştırmıştı. sadece resimler vardı bilgileri ben ekledim slayta. bu kadar japon dizi/filmini boşa izlememişim onu fark ettim. baya bir şey biliyormuşum japonya hakkında. öğrencim kendo ile ilgili resim de koymuş slayta bu dizi sayesinde kendo hakkında da bir şeyler söyleyebildim.slaytı youtube yüklemeye niyetim varda müzik de eklemek istiyorum ama teknik detayları bilmiyorum o konuda eksiğim hala. bakalım eğer istediğim gibi olursa youtube yüklerim ve burada da gösteririm.
çok resimsiz oldu böyle yazılarım inş en kısa sürede boool resimli bir yazı yazarım :) görüşmek üzere

2 yorum:

  1. Ben de hem Kore hem de Japon dizilerini çok seviyorum Japonlardan Mizushima Hiro :D ve Miura Haruma var en sevdiklerim. Hatta bu Miura'nın bir dizisi var çok severek izlemiştim ben de The Last Cindirella diye izlemediysen tavsiye ederim :) Buarada ben Ela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tabi ki de izledim. bi ara çok sarmıştım ben yaa. şu sıralar ara vermiştim ama geri dönüyorum yavaş yavaş

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...