9 Ekim 2012 Salı

japonya ve bursa :/

serroseun videosunu izledim hem bayıldım hem de bayılmadım karışık bi duygu yaşadım. böyle videolar bir yerleri tanımak için çok iyi oluyor
iki üç katlı yollarının olduğunu biliyordum fotoğraflarda da gördüm. ama videoyu izleyince çok tuhaf geldi. böyle bir yerde yaşamak zordur diye düşünüyorum. ya evin üçüncü katından yol geçiyor bu ne allahım. Bursa da bi metro için böyle birşey yaptılar

yapılması çok zaman almıştı. ki şu anda da yıldırımın ilerisine metroyu götürmeyi çalışıyorlar. ama yollar tam felç. ana cadde kapalı nerdeyse tek şerit çalışıyor.alt yollara verildi arabalar ama alt yollar tam işkence. kıvrım kıvrım berbat.
benim evimin olduğu hiç söylemiyorum. dağ yolundan geçip geliyoruz ve tek şerit yol. 
evet bu kadar yakındım ama doğa var ya bursa da yemyeşil benım evimin etrafı yemyeşil.mutluyum halimden.
insan herşeye alışıyor.japonyadan benım gözüm korktu ama yaşanmayacak bir yer de diyemem. hayat neler gösterir bilemeyiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...