10 Ekim 2012 Çarşamba

Hana yori dango :film

bugün evdeyim. okuldan izin aldım ve evime geldim. 
gelmişken boş da durmadım hana yori dangonun filmini izledim. 

hana yori dango'ya çok az baktım. bof'u izledikten sonra merak edip onu da izleyeyim demiştim ama o zamanlar bu kadar japon delisi olmadığımdan konuşmaları tuhaf geliyordu. üstüne oyuncuların tiplerini de işin içine katınca bofun üstüne izlenmemişti yani :D
filmi merak ediyordum ama. Bir kaç defa başlamıştım fakat ilk baştaki las vegas yolu canımı sıktı izlememiştim. bugün onu ileri sarıp yeniden izledim. güzel yapmışlar. sıkılmadım izlerken. başta tacın çalınması sıkıcı gibi geldi ama sonra işi toparladılar. mutfaktaki kovalama sahneleri de gayet iyiydi. 
sonu da bofdaki saçmalık yoktu. beklendiği gibi güzel bir son yapmışlar. iyiydi yani kısaca :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...