4 Ekim 2012 Perşembe

bendeki İstanbul manzarası

 

burası yakın arkadaşımın evinden bir manzara.istanbulda üsküdarda evi. gelelim mevzuya. bu resmi koymuş facesine bende durur muyum hiç hemen yorum yaptım tabi. "ne biçim manzara o öyle her tarafta direkler var" dedim ama demeseydim keşke :D o direkler çamlıca tepesinin direkleriymiş. ne bileyim ben. istanbula gezme amacıyla gideli 6-7 yıl oluyor. o zaman da buraya gitmemiştik zaten türistik bir geziydi. 

gelelim benim bildiğim(yani ediz hun'lu kartal tibet'li filmlerden) çamlıca tepesine


ben ne kadar gerilerde kalmışım meğer :D neyse bayramdan sonra istanbula kankalarımı ziyarete gideceğim o zaman istanbulun günümüzdeki halini iyice öğrenir güzel bir yazı yazarım artık. 
dünyayı gezdim ama daha en bilinmesi gereken yerlerden İstanbulu tam bilmiyorum ayıp ya .. hiç yakıştıramadım bunu kendime :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...