1 Mayıs 2013 Çarşamba

Chilling Romance

ben ne zamandır böyle eğlenceli bir film izlemedim.
şu korelilerin film afişleri ile ilgili bir sorunları var. ya ben bu filmi gördüğümde sıkıcıdır kesin deyip izlememiştim. ama ama aradan aylar geçip izleyecek birşey ararken bu film hakkında güzel şeyler yazıldığını gördüm ve an itibariyle izledim.korku filmlerini hiiiiç sevmeyen biri olarak bayıldım. romantik komedi korku süperdi ya.
kesinlikle izlenecek bir film.
klasik sahneler var mesela 
bunu gibi. kız filmin sonunda oğlandan ayrılıp uzaklara gitmek için hava alanındadır ve film hava alanında güzel bir kavuşma sahnesi ile biter.
aa oyunculardan bahsetmedim. porsenal tastede lee min ho ile oynayan kız var burda. tabi ki iyi bir performans sergiliyor burada da
ama içinde gerçekten eğleneceğiniz yerler var. 
bu saatte üşenmeyip yazdığıma göre iyi bir film bence. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...