11 Ağustos 2013 Pazar

heartstrings/2011


eğlenceli romantik komedi bir dizi ile karşınızdayım yine. dizii 15 bölümlük ve başrol oyuncuları çok tanıdık. park shin hye ve CNblue'dan jung yong hwa başrolde. you are beautiful dizisinden de biliyoruz ayrıca bu ikiliyi.

dizi geleneksel müzik öğrencisi ile modern müzik öğrencisinin yollarının romantik bir şekilde kesişmesi ile başlayıp ardından kızın oğlana aşık olması, oğlanın başkasını sevmesi, sonra kıza ilgi duyması ve mutlu son sevgili olmaları ve olmazsa olmaz yine ayrılmaları,  finalde de tekrar birleşmelerini işliyor. yani klasik romantik komedi dizisi işte. bu dizinin artısı ne derseniz müzik var sonuna kadar tabi ki de dans. müzikalli dizileri sevenlerdenseniz benim gibi mutlaka izleyin. ki bu oyuncular olur da izlenmez mi orası da tartışılır yani.
bu yazımda hem resim hemde müziklerine yer vereceğim dizinin.
dizide bol bol bisiklet sahnesi görecesiniz. tabi ilk kız aşık olduğu için de bu sahneler çok eğlenceliydi.
dizinin ortalarına goğru artık oğlanda kızı seviyor. ma oğlan hem yakışıklı hem de şarkıcı olunca kızın düşmanı çok oluyor tabi. bu sahnede oğlan herkese rest çekip kızı ne kadar sevdiğini gösteriyor. önce kız için bir şarkı söylüyor barda ardından da :)
bu sahneler de çok görüldü dizide. müzikalin yönetmeninin kıza karşı bir sempatisi vardı ve sanki çocuk sever gibi kızın saçlarıyla oynayarak gösteriyordu bunu da :)
böyle romantik bir dizi de yağmurlu bir sahne olmazsa olmazdı yani.
yine bir klasik sahne. 

bu sahne dizinin başlarından ve çok komikti. kız yere düşüyor ve nasıl oluyorsa oluyor oğlanın ayağına kapanmış buluyor kendini. iki dakika önce neler saydırdı çocuğa ardından ayaklarında.
şunu da söylemeden geçmeyeyim shin hye'nin dizideki stilini çok sevdim. uzun etek ve kore dizisi. ilk başta anlamsız gelse de çok yakışmıştı keşke bu stili kullansalar arada. 
bu da yine bir klasik :) mutlaka romantik komedi dizilerde böyle bir aksesuar takıntısı oluyor. çift telefon süsleri.
gelelim müziklerine. resimlere girersem çıkamayacağım belli. daha yan karakterleri var bu işin bitmez yani.

park shin hye- the day we fall in love
şu an telefon müziğim bu şarkı. görün yani nasıl beğendim :)


jung yong hwa-see my eyes


CN BLUE- Iwill forget you


bu şarkıyı dizide shin hye söylüyor. onu da paylaşayım. onun yorumu ile beğendim çünkü ilk bu şarkıyı.


 going to meet you 
bu da sadece ensturiman ve bunu da alarm sesi yaptım telefona. galiba ben baya bir etkilenmişim müziklerden :)
imddi bu kadar övdüm diziyi sakın mükemmel bir dizi sanıp da izlemeyin dedim ya ben dizinin müziklerinin büyüsündeyim şu an. bazı gereksiz yerleri vardı. klasik sahneler çoktu. zaten atlaya atlaya izledim anlayın yani siz. eğer o kadarına takılmam ben derseniz izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...