10 Haziran 2013 Pazartesi

ben var müzik dinlemek#2

yazılmayı bekleyen yazım:) güya ben bunu seri yapacaktım demi ???
şu an bile uykum var yani. sırf bir video indiriyorum diye beklerken yazayım dedim.
birkaç haftadır pek yeni şarkı yok çünkü e-okula not girmekle meşguldüm. ne zormuş ya not vermek. performanslar yetmiyormuş gibi bi de projeler çıktı başıma benim kafa bi dünya. hala da bitmedi. 
bu hafta dinlediğim bir kaç yeni şarkı.
DİCLE KATIRCIOĞLU-DÜŞÜNMEDEN
ben baya bir avrupa avrupa izleyicisiyim. bu şarkı da durmadan çaldığı için dizide bağımlılık yaptı telefona attım o yüzden. baştan sona hiç dinlememiştim. şarkıyı kimin söylediğini de uzun uğraşlar sonucu bulabildim.
dün ev toplarken dinlemek için şarkı aramalarına başladım.
koreden şarkı yok bu sefer. Sistar'ın give ıt to me'yi bekliyorum :))
gelelim dünkülere:
selena gomez-Who says
selena gomez-love you like a love song
demi lovato-heart attack
evet bu kadarcık :)) ne yapalım kore olmadı, kim hyun joongun japon singlenı da pek sevmedim. ya koreliler japonca yapıyor iyi ediyor da japonlar daha mı iyi yapıyor ne :D tabi iyi yapacak adamların kendi dilleri :DD
öyle işte. Sistarın şarkısı gelsin hemen yeni yazı gelecek bekleyiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...