29 Haziran 2013 Cumartesi

trt türk-düş yollara


şu anda trt türkte bu progaram var. ve yapımcısı Sinan Karahan.
şimdi ne var bunda diyebiliriniz. ilk önce şundan bahsedeyim. ben trt'nin son zamanlardaki yayınlarına bayılıyorum. gerçekten başarılı işler yapıyorlar. Düş yollara programına ilk kez şimdi rastgeldim. ve sunucusu engelli birisi. Sinan Karahan'ı biraz araştırdım internetten. yaptığı bazı programları buldum. bi ara chp'den milletveliki adaylığı da varmış.
TRT'yi tebrik ediyorum engelli birisine tv programı yaptırıyor. ve bu programı izlerken düşüncelere daldım aynı durumda biz de olabiliriz. ve Sinan Karahan'ı da tebrike diyorum.
Ayrıca Sinan Karahan'ın Ağrı dağına tırmandığı da yine internette bulduğum bildiler arasında ama video bulamadım.
böyle işte iyi hafta sonları herkese. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...