26 Haziran 2013 Çarşamba

biraz benden#2

bugün orhanelindeki karagöz piknik alanına gittik ve bomboştu. çoook güzeldi ya. hani hep filmlerde olur ya sakin yemyeşil bir alan, doğanın sesi var sadece hah iste öyle bir yerdi. ilk gidişim ve ep böyle sessiz sakin olsun hep gideyim oraya.
üstelik yerlerde karınca da yoktu ki piknik alanı deyince karıncasız olmaz benim bildiğim bu yüzden tam anlamıyla filmlerdeki gibi bir gün geçirdim. yere uzandım korkusuzca (her türlü böcekten hafif tırsarım da ) gökyüzünü izledim, önce müzik dinledim sonra kuşlara kulak verdim kitap okudum.
tabi tek gitmedim. şimdiye kadar yazdıklarımdan öyle birşey çıkıyor ama annem ve hocamla gittik. çok eğlendik. tahteravalliye bile bindik ki hocam 46 yaşında :) spor yaptık.piknik faslı ayrı bi güzeldi annem ve hocam bir semaver keyfi yaptılar ki sormayın :)
gelelim resimlere :))
işte filmlerden bir kare size :) 
3D taraması böyle alanın. ki bu bizim olduğumuz yer sadece baya büyük bir yer. sağda arkada konser alanı var. haziranın 16'sında mustafa ceceli gelmişti şenliklere.

bu fotoğraf benim için önemli. çünkü çocukluğum var :)) nasıl mı ilkokulda ormanlı resim çizmeyen yoktur işte benim ormanlı resimlerimde hep ağaçtan bir çeşme çıkar.
bu güzel kareler hocamın telefonundan çekildi. sony xperia modeli. ve 14 mp kamerası var. görüntü olarak ben beğendim ve fiyat olarak da baya uyguna aldı. 
çekim ve düzenleme bana ait.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...