22 Haziran 2013 Cumartesi

love 911



çok güzel bir filmdi :D sadece bunu hatırlıyorum desem :)) ne zamandır taslakta bekliyordu kendileri de sonunda yazayım dedim. film çoook kısaca doktor ile itfaiyecinin önce kavga sonra da tabiki aşklarından bahsediyor. bu kadar değil tabi  sakın "aman basit bir konu, ne izleyeceğim" demeyin sorun şu ki ben tam konuyu hatırlamıyorum ve yazıyı da uzatmak istemiyorum :)
filmöyle klasik kore filmi değil onu önce söyleyeyim. özellikle romantik komediden sıkıldıysanız ve arkadaşlarla hem eğlenceli hem de nefes nefese izleyecek bir film arıyorsanız mutlaka izleyin derim. 
biz kızlarla izledik ve tadı damağımızda kaldı hiç pişman olmadık filmde.
şu başrol oyuncusu 2MP'den Teacyeon'a çok benzettim sanki onun yaşlanmış hali gibi :)


2 yorum:

  1. Ben de çok beğenmiştim filmi. Farketmemiştim ama gerçekten Teacyeon'a benziyor. Eline sağlık, güzel bir yazı olmuş. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...