11 Haziran 2013 Salı

ben var müzik dinlemek#3

evet serimin 3. yazısı çok çabuk geldi. çünkü Sistar Mv'sini yayınladı bugün :)
Sistar-give it to me
beğendim sayılır. Mv de güzel ama ben asıl comebacki bekliyorum :) bi de Sistarı merakla beklerken benim gözüm bakasına kaydı o yüzden güzel deyip bunu geçiştirmek istiyorum :D

T-ARA & THE SEE YA & 5DOLLS & SPEED - Painkiller   
T-ara Jiyeonun klibinde oynadığı ve bilmem kaç kişilik bir grup halinde söyledikleri slov ama müziği bir o kadar beni benden alan bir şarkı bu. bu havada slov gitmez diyenlerdenim aslında ama bu şarkı niyeyse çok hoşuma gitti. ki sözleri de şu zamanla hiç uyuşmuyor izlerseniz görürsünüz.
bunu Mv'sinde beğenmediğim hatta baya baya iğrendiğim bir yer var o da sonlarda Jiyeon'un ağzından kanlar    çıkıyor. kız verem mi ne :D çok yapmacık yani. kızın çenesi kan ama ağızda hiçbirşey yok. 
o ayrıntının dışında beğendim Mv'yi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...