2 Haziran 2013 Pazar

wonderful cumartesi :))

ah öğrenci olmamak ne güzel şey :) özellikle final zamanları yaklaştı ve ben aylak aylak geziniyorum ya daha da bir güzelmiş. ailemle oturup tv izliyorum. 
bu resim öğrenci iken telefon resmiydi. bugün bilgisayarı karıştırıken buldum. üzerinde yazılı olan harfler de kısaltmalar. kendimi gaza getirmek için, düzeltmek için her an göreyim diye bendeniz tarafından yapılmış bir resim. 
bunun bi versiyonu daha vardı ama en çok bunu kullandım. bunu görünce halime bir kez daha şükür ettim. iyi ki bu sene yüksek lisansa filan başlamamışım. yapamazdım. bu rahatlığa ihtiyacım varmış.
bu akşam kim milyoner olmak isterde ilk defa 1 milyonun sorusunu gördük. kızı tebrik ediyorum. gerçekten eğer cevabı söylemeyip çekilseydi çok şey kaybedecekti kendinden. evde herkes birşey diyor. alsın almasın çekilsin. ben kesinlikle çekilmesin dedim ve o da çekilmedi iyi ki. 235.000 (iki yüz otuz beş bin) yazı ve rakamla :)) bu kadar kaybetti evet ama eğer o kız da gitmeseydi kimse gidemezdi o kadar ileri. 
ASTV de bisiklet ile ilgili bir program vardı ona baktık birazda veeee arka fonda çalan şarkı :))
 
bunu sadece müzik olarak çaldılar ama ezbere bildiğim için artık azıcık duymam bile yetti :) ASTV de bir SS501 fanı varmış da haberimiz yokmuş :D
bu akşam bir de Türkçe olimpiyatlarına baktık. Nurcuları burdan tebrik ediyorum adamlar ilk başladıklarında bu işe kimse bilmiyordu ama şimdi her kanalda bu konuşuluyor TRT canlı yayınlıyor ardından Samanyolu yayınlıyor. Türk okullarının iyi reklamı oluyor. K-POP yapar da biz yapamaz mıyız alasını yaparız :) (gaza geldim ) 
son olarak da 3+1'i izledim Startv de. çoook komikler. ilk programda çok acemiydiler hala da öyle belki ama samimiler fazlasıyla. beyaz kadar olmasalar da gülmekten yarılıyorum izlerken :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...