24 Haziran 2013 Pazartesi

biraz benden#1

 düne kadar uzun bir ara vermiştim. arada neler neler yaptım. mesela sınıf pikniği yaptık sınıfta :D okul bitti mezuniyet heyecanı yaşadı ergenler :D 
hemen ardından istanbul tatili yaptım iki günlük. kısa oldu çünkü ilköğretimde öğretmenlerin iki hafta seminerleri oluyormuş. öyle işte bir haftam kaldı, ardından iki aylık bir tatil :)) 
hani bendeki istanbul manzarası diye bir yazım vardı ya işte o yazıyı sonunda gerçekleştirdim ve bendeki istanbul manzarası değişti artık. aşağıdaki resimde geziden kalan güzel bir gün batımı :) ayrı bir yazı yazacağım İstanbul ile ilgili tüm resimler elime geçince. o yüzden şimdilik sadece İstanbuldan bu kadarı yeter.

öğretmen olarak ilk yılım olduğu için  stajyer sayılıyoruz. tam öğretmen değiliz. bir yıl geçince gerçek öğretmen oluyoruz ve bir rehber öğretmenimiz oluyor bu sürede.
 neyse stajyerliğim kalkacağı için okul bitmeden kutlama gibi birşey olacak. öğretmenlere baklava adım klasik olarak. rehber hocama da barış manço tişörtlerinden aldım. barış mançoyu çok seviyormuş ve özellikle de "Nick the Cupper" şarkısını gençken çok dinlermiş. o yüzden Nick the Cupper yazılı tişört aradım ama kadın için olanını bulamadım. tişörtler ilk çıktığında erkek için olanı vardı. bende onun yerine daha güzel hemde hocamın yaşına gidecek bir tişört aldım. resmini koymak istiyorum ama internette bulamadım aldığım modeli. eğer hocam giyerse çeker öyle koyarım şimdi paketi açıp çekmek istemiyorum :) aşağıda da şarkıyı paylaştım 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...