26 Mayıs 2013 Pazar

ben var müzik dinlemek#1

bugün temizlik yaptığımdan bol bol müzik dinledim. neler dinliyorum onlardan bahsetmek istiyorum.
bu yazıyı seri yapmak istiyorum çünkü seri yazılarını okumaya bayılıyorum :)
yazıya geçmeden önce isim niye böyle onu da açıklayayım :) yabancılar böyle türkçe konuşur ya tv'de. işte bende böyle yabancı müzik dinliyorum. her telden dinleyip ama her dinlediğimi de söylemeye çalışıyorum :D
işte gelelim inş yapacağım serinin ilk yazısına
EXID-EVERY NİGHT
EXID grubunu ilk çıktığında dinlemiştim ama kıyafetlerinden dinleyememiştim şarkıyı. çok klasik giydirmişlerdi kızları. Sistar'ın Alone klibindeki kıyafetlerini hatırlattılar bana. ki Sistarı da ayrı bi severim. EXID'i tabiki türkiye'ye gelmelerinden dolayı tekrar bi dinledim ve bu sefer şarkıyı sevdim :) ama dediğim gibi Türkiye'ye gelmelerinin katkısı oldu dinlememde
SUPER JUNİOR-NO OTHER
yine pek dinlemediğim bir grup. seslere diyeceğim yok fiziğe konuşmuyorum bile ama tüm şarkıalrı bana hitap etmiyor. bu şarkısını sevdim ama

TVXQ- SHE
bunu nerden buldum hatırlamıyorum ama müziğine bayıldım. 

vee INFINITE-BE MİNE
okulda çalışırken dinledim ve ilk dinleyişte de hemen tele attım ve zil sesim yaptım. bundan önceki zil sesim de infinite paradise'dı. bu paylaştıklarımın içinde beni ilk dinleyişte etkileyen tek şarkı. 
ayrıca beni infinite ile tanıştıran Nursena Demir'in paradise coverıdır. onu da paylaşayım bari. dinlemeyenler de dinlesin sesi çok güzel :)
NURSENA DEMİR- PARADİSE COVER

Akdong Musucian-I LOVE YOU

bu kardeşler de bu hafta dinlediklerimden. çok eğlenceli bir müzikleri var. 
Böyle işte :)  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...