23 Mayıs 2013 Perşembe

zamanı var!!!!!!!!!

canım sıkıldı yine. iç işleri bakanlığı yazlık kıyafet uygulamasında kadınların başları açık, saçları düzgün taranmış....... gibi ibarelerle yazlık kıyafet uygulamasını yayınlamış.
bu nedir ya. AKP niye hala başta. oyuncak olduk resmen. daha ne yapabilirler acaba. söylenen sözlere verecek cevap bulamıyorum. ne diyebilirim ki evet haklılar AKP kullanıyor şu anda bizi.
yarın ne olacağını bilmeden yaşıyoruz. şu anda bir geçiş dönemi var. kısmen bir serbestlik sağlandı okulda. ama yarın ne olacak.
eğitim bir senli erkek öğretmen arkadaşlar bize destek olmak için kravat takmıyorlar ve bu karşı taraf tarafından öyle ağır dillerle eleştirildi ki. aynen kullanılan cümle şu: "bir müdürün okulda kendini belli etmesi gerekir. tamam öğretmen eyleme destek verebilir ama müdür okulda kılığı-kıyafeti ile belli olmalıdır." böyle diyen öğretmenlere bakıyorum da yazlık kıyafet ile sizde bir hizmetliden ayırt edilmiyorsunuz ne olacak peki şimdi? nerde kaldı sizin öğretmen kimliğiniz. kravat sizi siz yapan şey ya. şimdi ne oldunuz siz?
ya öyle bir doldum ki yine. okulda çocuklara laiklik, özgürlük gibi konuları alatamıyorum. ne diyeceğim "bakın laiklikte herkes dinini rahatça yaşar ama kamusal alan diye bir şey var o allah'tan da büyük bir şey. işte orada din yok sadece ideoloji işler." 
abim diyor gelecek seçimde kimseye oy verilmez diye. haklı. kim seni savunacak? hiç kimse.
vatan konusunu işliyorum okulda çocuklara." vatan sizin içinde özgürce hür bir şekilde yaşadığınız yer" diyorum. ama sadece diyorum.....
ha bunlardan bu mesleği bırakır mıyım, yılar mıyım? asla. daha da kamçılıyor bunlar beni. daha da bir sarılıyorum daha" iyi insanlar yetiştireceğim ben" diyorum.
Allah yolumu açık eylesin, yıldırmasın, hakkımızda en hayırlısı neyse onu versin bize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...