2 Mayıs 2013 Perşembe

T-ara N4 Jeon Won Diary

T-ara'nın beklenen dönüşü geldi sonunda. ama kızlar azaldı. 
önce şarkıyı bir dinleyelim 
sonar gelelim eleştirilere :) resim ve müzik birlikte eleştirilecektir :)
şu fotoğrafa bakın. 2NE1 gördüm sanki gördüm gördüm 2NE1 gördüm :D

burda bi Eunjungun tipini beğenmedim.
ay bu Areum çok şeker. klipte de bayıldım ben buna.
şarkıda söylediği yerleri pek beğenmedim. çünkü o hareketli şarkı gidiyor bunu söylediği yere gelince müzik yavaşlıyor ve kızın sesi ön planda oluyor. beğenmedim ya .(3:33 de bu yer)

ama gelin bu Eunjung için aynı şeyleri diyemeyeceğim. bu fotoğraf iyi de o klipteki halini hiç beğenmedim. bu kıza kısa saç yakışmıyor. klipte öyle kısa saçlı görünce Hwayoungua benzettim.
şarkıda normal bir Eunjung tarzı görüyoruz ve ben bu tarzdan sıkıldım. anladık güçlü sesi var kızın nerede bağırılacak orda Eunjung :D

Hyomin ayrıdır ama :) klipte de çok tatlıydı. sesi de öyle.


ve gelelim Jiyeon'a. burda o lensler o kadar çirkin göründü ki gözüme. ama klipte beğendim bu halini.
özellikle şarkıda söylediği yerlere bayıldım. sonlarda Areum'un o beğenmediğim romantik olarak söylediği yerden sonraki 
 yerine bittim. ne biçim bir haldir o yaaa. tam olarak klipte 3:49 da yani.
ay çok tatlı burda. ya ben bu kızı hem sevmiyorum hemde seviyorum. öyle bir şey işte.
gelelim genel şarkıya. 
şu ttinggaringgaringga ttinggaringgaringga dedikleri yeri kesip telefon müziği yapasım var ya :DD eğlenceli.
sonra şarkıda bi ara Oppa gangnam style diye devam edecekler sandım ama olmadı Party People dediler. o ne ya :D
yani ortanın biraz üstü  bu şarkıları o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...