27 Mayıs 2013 Pazartesi

demek ki neymiş :D

geçen dinlediğim müzikleri paylaşmıştım ah ah müziğin anlamını filan bilip öyle dinliyorum ama işte gelin görün ki MV'sini hiç izlemeden dinliyormuşum ben şarkıları
neyden mi bahsediyorum hemen göstereyim
İŞTE BUNDAN.
zaten müziklerini dinlemeye başlayalı çok olmamıştı resmen soğudum ya. 
neyi mi var bu videonun 3. dakikadan itibaren izleyin lütfen.
videonun müziğini indirmiştim direk. allah allah diyorum bu videonun başında öyle  hasta birileri filan çıkacak gibi durmuyordu nerden çıktı bu hapşurma sesi.Ah ah birde baktım ki bakmaz olaydım 
çok mu düşünmüşler ya bunu. tiksindim resmen ıyyyy
bir daha beğendiğim müziklerin MV'lerini sonuna kadar izleyeceğim bu ders oldu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...