18 Mayıs 2013 Cumartesi

My Name is Kim Sam Soon

yeni bir dizi daha bitmiş bulunmakta. 2005 yapımı romantik komedi. dizi açıklamasında dramda yazıyor ama bence dram denemez ya. ben güldüm baya. 
diziyi gerçektan anlatan afiş budur. benim yeppudada gördüğüm afiş tabi bu değil. o yüzden artık yeppudadan dizi seçemiyorum. izlenme oranı ile afiş çok uyumsuz olduğundan emin olamıyorum bloglardan bakıp seçiyorum dizileri.
kızımız şişman bir pastacı ve adından nefret ediyor, oğlumuzda kızımızın çalışacağı lokantanın sahibi. oğlan diyorum ama aslında herkes biliyor bu oğlanı o yüzden adı ile hitap etsem daha iyi olur. başrol oyuncumuz secret gardendan hyun bin.
afişte gördüğünüz ayı mı domuz mu belli olmayan şeyi dizide bolca göreceksiniz oyuncak ayılardan tiksindim yani diziyi izlerken. ne olduğu belli değil ya.
klasik bir romantik komedi hyun bin yakışıklı kız ise en ezik kişi ve aşk üçgeni. nasıl bir alemdir bilmiyorum ama bu dizileri izleyince insan "bu hayatta herşey olabilir" diyo, ardından da "dizi o dizi" deyip kendine gelmeye çalışıyor :D

işte yeppuda sitesinde gördüğüm afiş. ki ben bu afişle ilk bölümü izleyince "aaa ne güzel sonunda afişle dizi uyuştu biraz" dedim ama ilerleyen bölümlerde öyle olmadı. ilk bölümde kızımız işe alınınca kutlamada dans ediyordu kendince. bunun üzerine bi sevinmiştim ama bir daha olmadı öyle birşey.
bu da dizinin ikinci kızı hyun binin eski sevgilisi. bu kızın bir filmini izlemiştim My boyfriend is type b. bu da güzel bir filmdi. adından da anlaşılacağı üzere kan grubuna göre sevgili seçildiği komik bir film.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...