3 Mayıs 2013 Cuma

Kur'an'la Nükte



Bir ay oluyor bu kitabı alalı. çok beğendiğim bir kitap. 
bunu yazan iki hoca da dersime girmişti. zaten bizim uludağ ilahiyatı arapça yönünden çok beğeniyorum. üstüne bir arkadaşımda yeni arapçadan asistan olunca orada  ayrı bir yeri oldu yani :)
kitap içerik olarak çok güzel bir de kitabın içinden bir sayfayı paylaşmak istiyorum.
Arapça öğrenmek isteyenler içinde çok iyi bir kitap.
anneme okuyorum arada o da çok beğeniyor. 
Kur'an'ın nasıl günlük hayatta da kullanılabileceğini gösteriyor ayrıca kitap.
bazı hikayelerde annemle birlikte baya gülüyoruz :)
kitap bizim okulun yayınları gibi olan Emin yayınlarından çıkmış 2009 ilk basım. tabi öğrencilik bittiği için okul kitaplarından ayrı zevk için kendi paramla kitap almaya başladığımdan ben 2013 de alıyorum ancak bu kitabı.
not1: vasfiye teyzeden bana gelsin dertlendim öğrenciliğimi hatırlayınca  : ne çektim  ben be :D
not2: bu resimleri bilgisayardan çektim. benim bilgisayar baya iyi çekiyormuş yaaa :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...