21 Ağustos 2013 Çarşamba

oh! my lady


öncelikle yine dizinin afişi ile söze başlamak istiyorum
bu ne ya. güzelim diziye böyle bi afiş mi olur. sırf bu yüzden izlememiştim ama sonra bir blogda gördüm güzel dediği için izledim.
bu afişten lokantada geçen bir mafya dizisi anlarım ben ya :)
ama şuna bakın yaaa . burda da çok güzel romantik komedi bir dizi derim işte.
dizide super juniordan siwon başrolde. super junior dinlemediğimden pek tanımıyordum ama dizide anladım bu çocuk tam bi super junior. nasıl bir vücuttur o öyle. ama biraz da fazla sanki arada sanki dövüşçü gibiydi o pazularla.
başrol kızı (kızı diyorum özellikle) durmadan kendine ajumma diyip durdu. bu fizik ve bu güzellikle mi :DDD
kadına bi güzel kıyafet giydirmediler ya ajumma rolunde diye. 
diziyi izlerken sıkılmazsınız. ben merak ettiğimden atlaya atlaya gittim sonlarda.
çok duyulmamış bir dizi ama duyulması gerekiyor. güzel bir romantik komedi. konusu çok çok ahım şahım değil ama beğenilecek tarzda bir dizi. hani dizini en atraksyonlu yani başrol kızı 35 başrol erkeği de 28 yaşında. ve birbirlerini seviyorlar. herhalde bunu diyebilirim en değişik. 
eğer benim gibi eğlenmek istiyorsanız ve de romantik komedi oslun diyorsanız kesinlikle tavsiyemdir yani :)

kızın sesini dizi de duyamasak da çok şekerdi. o yanakları ısırasım geldi.

le min hoo'ya benzettim arada adamı. ki saç modeli kıyafetler filan buna çok müsait.
son olarak dizi müzikleri de güzeldi. eğlenceliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...