21 Ağustos 2013 Çarşamba

the greatest love/en büyük aşk

neredeyse 20 gün oluyor bu diziyi izleyeli. çok da beğenmeme, bi dolu resim toplamama rağmen yazmak gelmedi içimden. herhalde kendime sakladım bu eğlenceli diziyi.
yeppuda'daki afişi beğenmedim yine o yüzden bu resimle diziyi yazmaya başlıyorum. çünkü oradaki resmi görünce insanın izleyesi gelmiyor.
 eski bir şarkıcı olan goo ae jong'un yeniden şöhret olma çalışmaları esnasında çook ünlü bir yıldız olan gok go jin ile arasında geçen çok eğlenceli bir dizi. 
cha seung won-dok go jin
ben bu adama bittim bu dizide. the city hall  dizisindeki performansından sonra burada da böyle komik olunca bu adam gözümde bir numara oldu. bu adamı anlatayım sadece siz de sadece bu adam için izleyin ve gülmekten ölün.
dizinin tek kötü yanı varsa o da ae jong'un o berbat ötesi kıyafetleridir. dizinin ilerleyen bölümlerinde ünlü olunca da o zevksizlik devam etti. tek katlanamadım yeri o dizinin. bu yüzden de  tek bir fotoğraf yükleyeceğim buraya. sizinde göz zevkiniz bozulmasın.
dizinin başındaki zevksizlik. tamam bunu bir yere kadar kaldırabilirim. sonuçta bitmiş birisi. yeniden canlanmaya çalışıyor.

iyi de dizinin sonundakine ne demeli.
bakın dizide kim var. ae jung'un eski grubundan arkdaşı ve go jin'in çakma sevgilisi. bu kızı you're the best, lee soon shin'de gördüm ilk. burda da varmış.
eski grup demişken ondan da bahsedelim.
işte genç kız grup oldukları zamanları.
müzikleri dizide o kadar çok çaldı ki ister istemez etkiileni telefona attım ve bu kadar süre yazmayınca o şarkıyı eskitmiş bile oldum ben :)
 
sunny hill-thump thump
müziklere girmişken diğer beğendiğim şarkıyı da paylaşayım.
 
G.NA-my man
nerde hüzünlü bir an orda bu şarkı dizide.
dizinin aşk üçgeni de işte burada.gerçekten yok artık yani. cillop gibi çocuklar genci yaşlısı gidiyor bu kadını beğeniyor ya. neyse susuyorum.
bakın kim varmış burada bir de. gu family book'un yakışıklısı da varmış. çok kısa bir süre göründü dizide. ama o sahnesi bile eğlenceliydi.
yoooook artık :D



burda patatesleri katlediyordu.
ay bu izlediğim romantik komedilerin içinde baş sıralarda yer aldı bu adam sayesinde.
eğlenmek istiyorsanız mutlaka izleyin






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...