15 Ağustos 2013 Perşembe

ben var müzik dinlemek#9

bu sefer ostlarla karışık bir yazı yazacağım ve baya bir uzun olacak sanırım.. izlediğim dizilerin birkaçının müzikleri gerçekten güzeldi. ki önceki yazılarımda dizilerden bahsederken de söylemiştim beğendiğimi.
gelelim o müziklere şimdi.
shinee- green rain
shinee dinlemezdim pek ama bu şarkıdan sonra bir bakayım dedim ve birkaç şarkısını daha beğendim. diziyi tekrar ahtırlatayım zilemeyen varsa izlesin. the-queens-classroom
shinee-hello
shinee-forever or never
F.T. island- hello hello
aslında F.T. island'da pek dinlemem ama bir bakayım derken şarkıyı telefona atmışım bile :D
sweet sorrow-just get away
çok eğlenceli bir klip. bunu da bez cadıları sayesinde keşfettim. ilk başta ne yapıyorlar dedim ama daha sonra bayıldım çok güldüm klibe.
evet şimdi de sıra ostlara geldi. 
park shin hye- the day we fall in love 
sheartstrings yazımda da bahsetmiştim bayıldığıma. tabi dizinin de etkisi var shin hye'nin sesinin beğenmemde.


CN blue- see my eyes
CN blue dinler oldum resmen. 
CN blue-I will forget you
bu şarkı resmen beni benden alıyor.
sunny hill-thump thump
aslında yazısını yazmadığım ama çok severek izlediğim bir dizinin ost'u bu. dizide kızın telefon müziği buydu. dizinin adı the greatest love. mutlaka izleyin. 
G.NA-because you are my man
G.NA'nın seslendirdiği ostları genelde severim. ama hep hüzünlü şarkıları seslendiriyor o da ya. 
tatil bitene kadar ne dinlersem ne izlersem kar diye bakıyorum şu ara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...