9 Ağustos 2013 Cuma

the Queen's classroom 2013

bol resimli bir yazıya hazır olun. çünkü ben bu diziye bayıldım. burda da bayıldığımı belirtmiştim. dizi bitince düzgün bi yazı yazayım dedim hakkında.
 yeni öğretmen olmamın da katkısı oldu bu bayılmamda tabi. cadı öğretmen mi olsam acaba dedim bazen :D 

dizinin başlarından bir görüntü. daha 11 yaşında bir çocuğun böyle bir şey yaşamasını tabi ki de doğru bulmuyorum ve bunun dizide gösterilmesini de. 

amma temizlik yaptılar dizide ya.insna evini bu kadar temizlemez. bu resimde ceza olarak spor salonunu temizliyorlar bo mi ile.

yine başlardan bir resim.yemeği dağıtırken yanlışlıkla döktüler ve tüm sınıf kalan azıcık yemekle yetindi. şu kadının ceza ve hayatı öğretme yöntemleri tam ibretlik. ama dizi icabı olduğu da hatırlatalım yoksa hangi öğretmen bu kadar ileri gidebilir gerçek hayatta. çocukların hayatları pahasına onlara ders veriyor.

dans edemeyen bo mi. ama çok güzel manga çiziyor. ki ha na'nın da işine yaradı dizinin bir bölümünde. na ri'ye karşı ha na'nın haklı olduğunu göstermeye çalıştı ama cadı öğretmen olayları tabi ki zaten biliyordu. nasıl bir öğretmense her şeyi de biliyor.

ve dizinin ortalarında ortaya çıkan ha na'nın ilk sevgilisi. kanada'ya gidiyor ama daha sonra kore'ye geri dönüyor. yetim olduğu için kendisini üvey ailesine ve diğer kişilere sevdirmeye çalışıyor. ama illegal yollardan. görünüşte çok iyi aslında çok kötü bir çocuk. ve yine cadı öğretmen onunda düzelmesini sağlıyor. 

ilk bölümlerden bir kare. seo hyun ha na'ya yardım ediyor. seo hyun'un babası bitkisel hayatta ve sorumlusu olarak da annesini görüyor. çok zeki bir kız tam inek ve de cool :) yine bu kızın da ailesi ile olan sorununda cadı öğretmen devreye giriyor. aslına bakarsanız olumlu şeyler söylemiyor çocuklara. gerçekleri söylüyor ama çocuklarda mı sorun anlamadım her defasında işe yarıyor ve çocuk kurtuluyor.

kıyafete hiiiiiiiiiç bir şey demiyorum  ve geçiyorum. yorum sizin.


na ri'den bahsetmiştim yukarıda. aslında başlarda ha na'nın iyi arkadaşı gibi göründü ama sonraları kendi çıkarları için ha na'ya zulüm etti. kore dizisi klasiğidir sen iyiysen mutlaka kazanırsın. ha na'nın olayı da tam böyle oldu na ri ile. neler neler yaptı kıza ama ne oldu en sonunda cinnet geçirip kendini yakmaya çalıştı ve ve ve yine malum kişi kurtarıyor. 
aslında cadı öğretmene tek başına bir şey yapamazdı eğer sınıfı olmasaydı. özellikle her sorunun çözülmesinde ha na'nın parmağı var. 

okulun yeni öğretmeni. daha pek bir deneyimi yok. o yüzden cadı öğretmenin her yaptığını pedagojik olarak yanlış buluyor ama her defasında da cadı öğretmen cevabını verip onu susturuyor. ama ne oluyor sonlara doğru kendisine cadı öğretmeni örnek alıyor ve onun gibi giyinip davranarak derse giriyor son bölümde. ha bir de ufacık bir aşk hikayesi var okulun beden hocası ile ama çok azıcık. 

asıl bir dong goo var ki en sona bıraktım en tatlı ikici kişiyi. birinci tabi ki ha na :) tembel çalışmayı sevmeyen madam oh ile yaşayan yetim bir çocuk. ama son bölümlerde annesini buluyor cadı öğretmen. mutlu son yani.
ha na ile iyi arkadaşlar. hatta dong goo aşık bile oldu diyebilirim. konuşması çok komikti ilk başlarda. sınıfın maskotu gibi bir şey. 

dizinin miss rosası.dong goo'nun annesinden ona kalan tek şeyi. kıymetlisi.

son olarak shinee ile veda edeceğim. bu güzel diziye. 

izlemenizi mutlaka tavsiye derim. dediğim gibi öğretmen olduğum için daha da bir ilgimi çekti dizi çevirileri dört gözle bekledim resmen. arkadaşlık üzerine güzel bir dizi.
ayrıca bu dizi aslında japon Jyoou no Kyoushitsu dizisinin kore versiyonuymuş. türkçe altyazısını bulamadım dizinin.
bu da japon versiyonunun klibi. doğrusu bu klibin de kore versiyonunu yapmışlar. bakınız paylaştım shinee :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...