21 Ağustos 2013 Çarşamba

monstar/2013

iki gün önce kaaaç saat uğraşarak yazdığım yazı silinmiş. çok moralim bozuldu. nasıl sildim hiç bilmiyorum. sırf diziyi çok sevdim ve de verdiğim emek boşa gitti diye aklımda kaldığınca tekrar yazacağım yazıyı. 

diziyi izlemeyi hep erteliyordum çünkü liseli dizilerinden sıkılmaya başlamıştım artık. ama iyi ki izlemişim dedim. hiç pişman etmedi beni dizi. 
romantik komedi, eğlenceli bol müzikli bol performanslı ayrıca bol masumluk içeren bir dizi.
diziyi eski yazıda güzelce anlatmıştım ama şimdi anlatmaya üşeniyorum yeniden. o yüzden buradan bakabilirsiniz konusuna. ben resimler ve bolca performanslar üzerinden anlatacağım diziyi size. 
dizi böyle masum bir görüntüyle başlıyor. eğer masum bir görüntü çizmek istiyorsunuz basma bir elbise üzerine de bir yelek tamamdır. bakınız burda da juniel'i aynı imajla göstermişlerdi. 
diziyi izlemeyi aslında bu kızı ilk başta sevmediğimden de erteliyordum.değişik bir yüzü var. burda da sanki oyuncak bebek gibi çıkmış. 
ayrıca kızın kilosu da 42. boyu 1.63. doğum 1990. şimdi bunları niye mi veriyorum. bende 90 doğumluyum, boyum 1.63 tek fark kilo. benimle 50 kiloyum diye uğraşıyorlar. bu kız bu kilo ile aslında yooooğ :)
dizinin başından eğlenceli bir kare daha. bu da dizide çok güldüğüm bir sahneydi. bu sahnede nasıl gülünür derseniz izleyin görün :))

dizinin erkekleri. şu saç sitilinden izlerken basıl sıkıldım ama. normalde jun hyung değişik saç sitilleri ile bilirimiş. keşke burda da bir değişiklik yapsalardı. sonuçta dizide de şarkıcı rolündeydi.
gelelim müziklere.

 
en beğendiğim ve telefona da attığım müzik. dizide jun hyung'un grubu ile söylediği şarkı. grup üyeleri Btob'dan.

dizinin yan karakterlerinin söylediği I am the best.


yine yan karakterlerden Na Na'nın dansı. kızı dizide göstermeye çalıştılar baya. o da kendini iyi gösterdi bence. hem ses hem dans.

dizide iki defa ayrışma yapılıyor. son yarışmada karşı tarafın gösterisi. çok beğendim. çok profesyoneldi.

bahsettiğim yarışmada diğer performans. 

küçük yıldızlarda gösterildi dizide. se yi'nin babası ile küçüklüğü.
işte böyle güzel bir diziydi. tekrar yazdığım için ekleme ve çıkarmalar oldu mecburen. yarım yamalak yazsam da güzel bir diziydi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...