9 Ağustos 2013 Cuma

bad couple/2007

evet atlaya atlaya rahatca izleyebileceğiniz bir dizi ile karşınızdayım. bir günde bitirdim diyeyim siz anlayın. güzel bir romantik komedi. ben sadece başrolleri izledim ama dizide başka bir aşk daha işleniyordu ons pek bakmadım ama bakılabilirdi. benim sabırsızlığım.

dizide evlenmeyi istemeyen ama bir çocuğu olsun isteyen bu çocuk da çok iyi genlere sahip birinden olsun isteyen modacı bir kadın anlatılıyor. o mükemmel erkekten bir çocuğu olsun diye yapmadığı şey kalmıyor ve hamile kalınca da mükemmel erkekten kurtulmak için. dizinin en eğlenceli yerleriydi buralar. gülmekten öldüm resmen buralara.



özellikle iki yeri belirttim yukarıda çünkü bu iki yerden sonra romantik yerler başlıyor oğlan kızı bırakmamak için çabalıyor kız da oğlana aşık olmamak için. sonra kızın kanser olayı var ve mutlu son kız ve oğlan tekrar birlikte. ki ben buralarda sıkıldım biraz. kızın etrafında dönüyor kız bir yandan kanser filan çok türk filmiydi buralar. 
üstteki resim de oğlanın kızın kalbini kazanmak için yaptığı bir süpriz. ama çok güzeldi ya. fotoğraf çekmeye bayılan biri olarak böyle bir şeyin bana da yapılmasını isterdim çok romantikti burası.
başka romantik sahneler de vardı da beni baydı biraz o yüzden koymak istemiyorum onların resimlerini. romantiklik istiyorsanız biraz son bölümlere doğru doz iyice artıyor.
gelelim benim bayıldığım yerlere. kız oğlanın dikkatini çekmek için etrafında dolanırken suya düşüyor ve oğlanı da götürüyor yanında. 

kızın oğlanın ilgisini çektiği bir sahne. güzeldi.

kız ve oğlan ıssız bir adada. ama bunun bir düzmece olduğunu oğlan bilmiyor :D kız oğlanı etkilemek için ıssız adada bir gece geçirmelerini sağlıyor. buralar çok komik olduğu için çok detaya girmek istemiyorum izleyin ve görün o adada neler neler oluyor :) 

kızın rakibi. dizide kız istemeye istemeye de olsa çocuğa aşık oluyor ama bu sefer de bir engel çıkıyor. ki bu engel baya büyük bir engel oluyor .
gelelim aslında dizinin ortaya çıkmasını sağlayan tatlılığa.  bu kız dizide başrol kadınının arkadaşının ve bu tatlılık ile bir gün geçirdikten sonra kızı olmasını istiyor ve dizi başlıyor.
çok şeker ya dizide. peki kim mi bu kız ???


the Queen's classroom'dan ha na. asıl adıyla kim hyang ki. kızın ilk dizisiymiş bu ve gerçekten iyi oynamış o yaşına göre. ve son dizide de iyice patladı bence.
dizi tam tatmin etmedi beni aslında. evet çok güldüğüm yer var, çok romantik yer var ama bi tam benlik diyemedim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...