12 Temmuz 2013 Cuma

ben var müzik dinlemek#6

aslında ramazanda pek müzik dinlemiyorum çünkü ev filan temizlemiyorum :) oruç oruç yerimden kalkasım olmuyor. ama bir şarkı buldum bu akşam ve çok hoşuma gitti. hemen indirdim ve tele atacağım birazdan. ne zaman telden dinlerim hiç bilmiyorum ama :D
T-ARA QBS-like a wind
biliyorsunuz t-ara grubu korede N4 adıyla küçük bir grup olarak geri dönmüştü. işte geri kalan kızlar ne yaptı peki derseniz onlarda japonyada QBS(isimlerinin baş harflerinden oluşuyor) adlı bir alt grup oluşturmuşlar ve bu şarkıyı çıkarmışlar. şarkının türkçe altyazısı yapılmamış malesef daha. galiba pek bir kimsenin haberi yok bu kızcağızlardan :) 
şarkıyı ben beğendim hareketli şarkılardan sıkılanlar için güzel bir şarkı olmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...