31 Temmuz 2013 Çarşamba

ben var müzik dinlemek#8

you're the best, lee soon shin'i aslında pek severek izlemiyorum demiştim ama şu sıralar güzel gidiyor sonunda kavuştular. e tabi bende müziklerini de dinler oldum bu sebepten :)
Chang min(2AM)&Dahee(Glam)- IOnly See One Person
Glam dinlemiştim bir ara. kzın sesi gerçeten güzel.

kim sung gyu(infinite)-60 seconds
hikayesi çok güzel bir şarkı. dinlemenizi ve izlemenizi tavsiye ederim. 
hazır infiniteden bahsetmişken yeni şarkılarından da bahsedeyim.


infinite-destiny
destiny'i pek sevmedim. sözler güzel müzik de eh, ritim de iyi ama çok gürültülü geldi bana melodiyi sevsem de kulağımı tırmalıyor arka fonda çalan ses.. akustik versiyonunu belki dinleyebilirim ancak. 
başka yeni çıkan şarkıları da dinledim ama pek sevdiğim yok içinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...