31 Temmuz 2013 Çarşamba

the city hall/belediye


2009 yapımı romantik komedi, politik bir dizi kendileri ve beğendim. 
dizinin oyuncuları tanıdık. başrolde Cha seung won var kendisini the greatest love dizisinde beğenmeyip izlememiştim. itici gelmişti ama şimdi dönüp izleyesim  var yani :)
bayan başrol ise my name is kim sam soon dizisinden tanıdığımız Kim sun ah. ama oradaki hali ile buradaki arasında dağlar kadar fark var. dizi bitince yorumlarda gördüm bu ikisinin aynı kişi olduğunu.
dizi 10. dereceden memur olan Mi Rae'nin memurluktan belediye başkalığına uzanan hikayesini anlatıyor.
aslında dizide herşey para için başlıyor. ama işler öyle bir hal alıyor ki kızımız belediye başkanı oluyor ve bu işi de hakkıyla yapıyor.
burada diğer başrol nerede derseniz o da şehirden taşraya gönderilen başkan yardımcısı rolünde.aslında gözü devlet başkanı olmakta ama değer verdiği büyüğü(aslında oğlanın babası ama ben diziyi atlayarak izlediğimden ve de dizide de bu baba olayını taa ne zaman gösterdiklerinden veya ben taa ne zaman gördüğümden baba demiyorum) onun taşraya gitmesi için ısrar ediyor o da onu kırmayıp kabul ediyor.  e böyle başkan yardımcısı olurda aşk olmaz mı. ama aşka geçmeden önce ne komik sahneleri var izlerken yarıldım gülmekten. hoş aşka geçince de o komik sahneler devam etmiyor değil. 
izlemenizi tavsiye ederim. daha dizinin politik yanı var ki onlara hiç girmiyorum neler neler yapıyorlar kıza. 
gelelim diziden karelere. sondan başa doğru gideceğim ona göre bakın resimlere :)
 dizinin sonundan güzel iki kare.



kızın böyle güzel olduğuna bakmayın belediye başkanı olunca böyle oluyor yoksa ilk başlarda jo gok kızın saçının kokusundan kaçar durumdaydı. öyle pis ve pasaklı gösteriyorlar kızı yani. ama bu artık normal kora dizisiyse mutlaka kız önceden bi pasaklı olur aşkı bulunca da kızın içinden dünya güzeli çıkar. 
ah aşk nelere kadirsin :D
kız oğlanın kapısına hediye bırakıyor bir kaç bölümde buda onlardan biri :D yok artık diyorum başka birşey demiyorum. ilk başta adamın köpeğine kemik getirmiş herhalde dedim ama meğer adamaymış.

ay bu sahnede çocuğa sinir olmuştum seviyorsan belli et demi. kız bir ışık görse üstüne atlayacak ama yok yani. 
aslında seviyor kızı da işte illa süründürecek. yoksa kim böyle ellerini bile temizlesin sevmediği birinin.
zaten şu kore dizilerinde olmazsa olmaz bisiklet sahnesi.insanı eriyip bitiriyor. bayıldım ya. bu hareketleri bende deneyeceğim :D

bu sahneye de bayıldım ya. kızın yerinde olmak istedim resmen izlerken.

ve dizinin fotoğraflarını sondan başa doğru koyunca baştan bir fotoğraf ile bitireyim dedim. kız ve oğlanın ilişkileri kızın 36 yaşında olmasına rağmen belediyenin düzenlediği güzellik yarışmasına katılmak istemesiyle başlıyor. ki tek nedeni de parayı kazanıp borçlarını ödemek. kazanmak içinde elinden geleni yapıyor. yarışmanın sonunda yetenek katagorisinde başkan yardımcısı ile tango yapıyorlar ve süper bir sahne gerçekleşiyor.
biraz garip bir yazı oldu resim yönünden ama değişiklik olsun bu sefer de :) çok güleceğiniz yok artık diyeceğiniz sahnelerin olduğu güzel bir dizi kısacası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...