16 Temmuz 2013 Salı

ben var müzik dinlemek#7

müzik dinlemiyorum dedim ya bir önceki yazıda. bunda da bir dolu müzik buldum dinleyecek :)
henry-trap
o şarkıya girişteki piyanoyu nasıl çalıyor ya. kulaklarımın ve tabi gözlerimin pası silindi. şarkıya ayrı bittim yaaaa.

  
ailee-U&I
çok şey söylemeye gerek yok Ailee +ses+sahne bayıldım.ya açıp açıp iki gün videosunu izledim diyebilirim.

jo jung suk-I love you so much
ah ah ah bittim bittim. şimdi diziyi de az buçuk bildiğimden tabi bu bitiş. diziyi az buçuk bilme de şöyle oluyor sadece UI ve jo jung suk'un olduğu yerleri izliyorum çok sıkıcı geliyor diğer yerleri :) adamda ses varmış bee tek tip değil yani bi de bu şahsın 33yaşında böyle olduğunu düşününce taş diyorum yani :D ergence oldu bu taş kelimesi ama adamla aramda 10 yaş olunca ben ergen oluyorum yani. 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...